۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

*** آیین موفقیت ***

آيا حقیقتا دوست دارید در زندگی شخصی وخانوادگی خود خوشبخت شده, در کارخود
موفق تر از گذشته شده به تمام خواسته ها و وآرزوهاي خود برسید؟ و در کمال سلامتی , شادی زندگی کرده,به پول و ثروت فراوان دست یابید؟ وفرزندانی افتخار آمیز تربیت کرده با آنان در تفاهم کامل باشید؟ آيا واقعا مایل هستید که در روابط خود با دوستان، خانواده واطرافیان محبوب قلب ها شده و در جان و روح انان نفوذ کنید؟آیاجداً دوست دارید که به سخنرانی بزرگ مبدل شوید؟ آیامایل هستید که از اسرار مدیریت و رهبری آگاه شده به مدارج بالا دست یابید؟ آیا می خواهیدازرازهای ماوراالطبیعه,عرفان، خودشناسی، خودسازی و اعتماد بنفس مطلع شوید؟پس باماهمراه شوید.
_من به داشتن لیاقت و توانایی در شما دوستان بزرگوار ایمان دارم.

یکی از مهم ترین قوانینی که برهمه انسانها, جهان وکائنات حکمرانی میکندقانون جذب است (مراجعه شود به فیلم مستند راز) .طبق این قانون ما انسانها به مانند آهنربایی بزرگ عمل می کنیم که همیشه اشخاص,فرصت ها,موقعیت ها و کلاً تمام چیزهایی که که با افکار و شخصیت مان همسان باشد جذب می کنیم وبر طبق قانون جذب هرآنچه که الآن در زندگی خود داریم چه شادی چه غم,چه ثروت چه فقر,چه خوشبختی چه بدبختی، همه و همه توسط خودمان ایجاد شده است.
دنیا همچون مادر مهربانیست که به هرچیزی که بخواهیم ودائماً به آن فکر کنیم سخاوتمندانه به ما هدیه می دهد.همیشه به یاد داشته باشیم که دنیای ما آینه افکار ماست.

و امروز ما ساخته افکار دیروز ما وفردای ما ساخته افکار امروز ماست.پس به خاطر بسپاریم که:ما همانی هستیم که می اندیشیم بنابراین اندکی به خود لطف کنیم و بزرگ بیاندییشیم.

افکار بزرگ چون نهالیست که روزبروزباعث بزرگی صاحبش می شود.
مردبزرگی می گفت :مراقب فکرهایت باش,زیراآنها به گفتارت تبدیل می شوند. مراقب گفتارت باش, زیراآنها به رفتارت تبدیل میشوند.مراقب رفتارت باش, زیراآنها به عادت هایت تبدیل میشوند. مراقب عادت هایت باش,زیرا به شخصییتت تبدیل می شوند. و مراقب شخصیتت باش. زیرا آنها به سرنوشتت تبدیل می شوند.
خود را باور داریم, همانگونه که خداوندما را باوردارد.
هیچ محدودیتی برای موفقیت,قدرت فکر و قدرتهای درونی انسان وجود ندارد به جز محدودیتی که خود در ذهن خویش ترسیم می کنیم.

همانطور که می دانید :1) بنیان گزاران شرکت گوگل که بزرگ ترین شرکت در دنیای اینترنت و خدمات اینترنتی است، کارش را از پارکینگ منزل دوستشان شروع کردند! البته چند شرکت دیگر هم بودند که کارشان در پارکینگ شروع شد و بعدها به شرکت های بزرگ و موفقی تبدیل شدند، چرا که ایده ها و اهداف بزرگ و مهمی داشتند.

2) ادیسون برای اختراع لامپ بیش از هزار(1000 )بار آزمایش کردتا موفق به آوردن روشنایی برای تمام بشریت شد.

3) ثرو تمندترین مرد بابل درگذشته دور جز برده ایی که دائماً خرید و فروش میشد چیزی نبود وهیچ آهی در بساط نداشت وآن طورکه خودمیگوید: به سراغ مردی رفت که خوب از اسرار توانگری آگاه بود و از او خواست که به او نیز اصول آنرا بیاموزد پس ازآن مشغول حکاکی بر روی سفال شد و سالها بعد از به اندازه ای ثروتمند شد که در جهان آن زمان کسی به این حد ازمال و منال نرسیده بود. به طوری که وقتی که سلاطین به پول نیاز داشتند نزد وی می آمدند.

4)درمسابقات فوتبال حرفه ایی امریکا تا آن زمان هیچکس نتوانسته بود از فاصله 63 یاردی گلی به ثمر برساند.ولی شخصی بنام تام دمپسی که نام آنرااحتمالا شنیده اید موفق شد از دورترین فاصله که تاکنون هیچ ورزشکار یا به عبارتی فوتبالیستی شوتی بزند که منجربه گل بشود بزند ولی این مرداینکار را کرد.حال برای آنکه عظمت این مرد بزرک بیشتر روشن شود به ذکرآن می پردازم.آری شاید باور کردنش خیلی سخت باشد,چراکه از بدوتولد دست و پای راست اومعیوب بود.اونیزمثل بچه ها خیلی بهفوتبال علاقه داشت البته علاقه او خیلی خیلی زیاد بود و شاید بهتر است که بگوئیم او عاشق فوتبال بود.وقتی پدر و مادرش علاق شدید او را با این بازی دیدند برای او یک پایچوبی ساحتند و آنرا داخل یک کفش فوتبال کردند و بجای پای راست از آناستفاده می کرد.اما داستان به اینجابه اتمام نرسید ساعت ها و روزهای متمادی با پای چوبی تمرین فوتبال میکرد و با تلاش مستمر , پشتکار, علاقه شدید و برنامه ریزی وبرسی مداوم اهداف خود وانجام آنها وتمرین و تمرین و و باز هم تمرین موفق شد برقدرت و سرعت شوت های خود بیافزاید و در فوتبال به جایی رسید که تیم های مختلف خواهان به کارگیری وی و بستن قرارداد با او شدند.سرانجام وارد تیم نیو اورلئان شدو با بازی های درخشانش باعث صعود تیمشان به فینال شد..ورزشگاه مملو از تماشاچی بود و جاییبرای سوزن انداختن هم حتی نبود و بقیه مردم ازپای تلویزون خود تکان نمی خوردندواقعاهرکس هر جا که بود میخکوب شده بوددیگر تنها دو(2)ثانیه به اتمام بازی باقی مانده بود و تیم نیواورلئان یک گل عقب بود که ناگهان مر دی که معلول مادرزاد بود وپای راستش چوبی بود توپی به تام رسید یک لحظه با ساعت ورزشگا نگاه کرد و دیدتنها دو(2)ثانیه به شکست تیم شاناز تیم دترویت لاینز حریف مقابل آنان باقی مانده است دید دیگر پاس دادن فایده ندارد چون ثانیه ایی تا پایان بازی باقی نمانده است.ااز همانجا که بعدامتر کردندشصت وسه(63)یارد بود تمام نیرویش را درپای چوبیش جمع کرد و چنان شوتیزدکه یک راست وارد دروازه تیم دترویت شد یکبار دیگرتیم نیو اورلئان توسط کسی به پیروزی رسید که شاید هیچکس باورنمی داشت جزخودش, مربی اش وپدر و مادرش.

وآیا می دانید:1)آلفرد نوبل بنیانگذار جایزه نوبل در ابتدا کارگر یک کارخانه بود؟


2)امیرکبیرصدراعظم ناصرالدین شاه کار خود را با آشپزی شروع کرد؟

3)چارلزدیکنزنویسنده بزرگ انگلیسی در اول کار تنها یک منشی ساده بود؟

4)والت دیزنی نابغه انیمیشن کار خود را با پادویی یک مغازه شروع کرد؟

5)توماس ادیسون مخترع بزرگ قرن درآغاز یک تلگراف چی بود؟

6)آبراهام لینکلن رئیس جمهوراسبق امریکا کارش هیزم شکنی بود؟

7)جک لندن نویسنده بزرگ امریکایی شغلش درابتداکارگری در یک کشتی بود؟

هنری فوردسازنده ماشین که هدفش این بود: چگونه ماشینی تولید کند که همه مردم

توان خرید آنرا داشته باشند؟درآغاز کارش ساعت سازی بود؟

9)آلبرت انیشتین نابغه بزرگ فیزیک در اول منشی اداره ثبت بود؟

10)نادر شاه افشارکه تا هند پیش رفت کارش پوستین دوزی بود؟

زندگینامه اکثر بزرگان,مشاهیر و مفاخر را که می خوانیم متوجه می شویم که ما هم اگر واقعا بخواهیم می توانیم به همه جا و همه چیز برسیم و به قول معروف خواستن توانستن است.

مطالعه ,تحقیق و تجربه این مسایل است که مرا مطمئن ساخته در هر سن و سال-با هر نوع مدرک-درهر خانواده با هر مقام , موقعیت و وضع مالی که باشید می توانید می توانید و باز هم می توانید به خواسته ها و ارزوهای خود جامه عمل بپوشانید. دیزرائیلی می گوید:انسان زاییده شرایط نیست بلکه خالق آن است.وانتونی رابینز می گوید:این تصمیم های ما است که سرنوشتمان را می سازد نه شرایط.

_ بامیدموفقیت و خوشبختی شماعزیزان

برگرفته از: http://masoudsafaei.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست: