۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

*** مصاحبه با یکی از برنامه نویسان OneForty ***



درباره ی سایت OneForty :

"هر روز استفاده از توییتر گسترش می یابد و به لطف ارائه API هر روز شاهد استفاده های گوناگونی از این سایت هستیم. پروژه های مهم مختلفی با استفاده از این API متولد می شوند که خودشان به اندازه توییتر مهم هستند. اما تعداد این پروژه ها بسیار زیاد است به طوری که بسیاری حتی از وجودشان مطلع نمی شوند. سایتهای زیادی هم تلاش کردند که کار جمع آوری این پروژه ها را در یک جا انجام دهند ولی کمتر سایتی این کار را به شکل جدی انجام داد تا اینکه oneforty این مسئولیت را به عهده گرفت. هدف از راه اندازی این سایت فراهم آوردن امکان عرضه نرم افزارهای توییتری برای کاربران بیشتری است. در این سایت کاربران می توانند نرم افزارها را رتبه بندی کرده و نظرشان را در مورد آن نرم افزار بیان کنند. یکی از قسمتهای جالب این سایت بخش Essential آن است. در این بخش می توانید نرم افزارهای توییتریی را که برای بهتر استفاده کردن از توییتر باید داشت را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید. همچنین اگر نرم افزار توییتری ساخته اید می توانید آنرا پیشنهاد کنید تا به نام خودتان در سایت منتشر شود."
به نقل از : www.iclub.ir

فکر می کنم توضیحاتی که در iclub در مورد سایت One Forty نوشته شدن، کافی باشن. فقط شما باید از خود سایت بازدید کنین تا همه چیز لمس بشه ! ببینین : www.oneforty.com
من بعد از بازدید از این سایت، کمی توش کاوش کردم و در http://oneforty.com/pages/about در مورد این سایت خوندم و با اعضاش آشنا شدم.
یکی از اعضای این سایت Mike Champion هست که پروژه های مفید و مختلفی رو انجام داده.
اطلاعات بیش تر در مورد ایشون رو می تونین در دو لینک زیر ببینین :
درباره ی Mike Champion : http://graysky.org/mike-champion
وبلاگ : http://graysky.org

مصاحبه ای با ایشون انجام دادم که اون رو در یک فایل PDF می ذارم واسه دانلود.
هدف من از این مصاحبه، آشنایی بیش تر با توییتر و دیدگاه های یک عده از دوستداران توییتره، چیزایی که کم و بیش در تمام شبکه های اجتماعی دیده میشن ...
به هر حال به قول معروف "اینترنت شمشیر دو دم است !" همه چیز هم استفاده ی مثبت داره و هم منفی . لذا تقریباً میشه از همه چیز هم استفاده ی مثبت کرد و هم منفی.
به امید این که دنیا پیشرفت کنه و همه چیز مثبت بشه !

لطفاً نظرات خودتون رو اعلام کنین. و هم چنین هر جا می تونین به ترجمه ی بهتر کمک کنین ، لطفاً دریغ نکنین.

امیدوارم مصاحبه ی مفیدی باشه.

*** برای دانلود مصاحبه در فرمت PDF اینجا کلیک کنید ***

هیچ نظری موجود نیست: