۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

* لیست کتاب هایی که در طول این یک سال خوندم

من از چند سال پیش، خیلی به مطالعه علاقمند شدم و هر روز که می گذره، ارزش و لذت این کار مفرّح رو بیشتر درک می کنم! اما از پارسال، بعد از اینکه گیاهخوار شدم و تصمیم گرفتم بیشتر به زندگیم برسم، مطالعه رو هم افزایش دادم اونم با تمرکز بیشتر، چون خوشبختانه بعد از گیاهخواری خبری از سردرد، دل درد و سایر دردهای گاه و بیگاه نیست! و هم چنین از اونجایی که بر اساس تجربه و علم، خام گیاهخواری برای مغز و حافظه خیلی بهتره، این شد که منم بیشتر به کتابخونی و هم چنین نوشتن علاقمند شدم، و چیزهای خیلی زیادی در این مدّت یاد گرفتم که این روند هم چنان ادامه داره. حالا دیدم چه خوبه اگه لیستی از بعضی کتاب هایی که در این مدت (یعنی بعد از گیاهخوار شدنم) خوندم رو منتشر کنم، و دقت کنین اینها جدای از مجلات و صدها مقاله و مطلبی بود که تو اینترنت خوندم و از اونا هم کلی چیز یاد گرفتم!

کتاب هایی که در این یک سال خوندم:

دیوان پروین اعتصامی (کامل)
گاندی و استالین
س.گ.ل.ل از صادق هدایت
"فواید گیاهخواری" و "انسان و حیوان" صادق هدایت
استانداردهای وب
پیروزی ها و شکست ها در شرکت های بزرگ تولید اتومبیل (خلاصه شده)
ذهن ناآرام
مدیریت دانش (ایبوک کم حجم)
غذاهای حیات بخش
اعجاز مواد خام
چرا بکشیم برای خوراک؟
خام گیاهخواری؛خام یا پخته؟
استفاده از قوانین طبیعی در تغذیه ی سالم
خود را شفا دهید (Heal YourSelf 1010)
101 دلیل گیاهخواری
چند کتاب آموزش زبان انگلیسی...
آموزش وردپرس
زندگی نامه ی استیو جابز (کامل)
آشنایی با حقوق حیوانات
مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری
شازده کوچولو
شخصیت سالم بسازیم (از دکتر وین دایر)
عظمت خود را در یابید (از دکتر وین دایر)


و همین تعداد کتاب دیگه که الآن دقیقاً حضور ذهن ندارم! اما یه کتاب بسیار مفید و پربار که کمی قبل از گیاهخواری خوندمش و توصیه می کنم حتماً اون رو بخونین، کتاب "قدرت فکر" از دکتر جوزف مورفی بود که واقعاً یکی از بهترین کتاب هایی بوده که تا حالا خوندم.

راستی دوستان عزیز، چه خوب که شما هم لیست کتاب های موردعلاقتون رو بنویسین (حالا چه در کامنت ها، چه در وبلاگ خودتون)

هیچ نظری موجود نیست: