۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

باز هم خبری خوب از درمان یک انسان با خام گیاهخواری...

چند ماه پیش یک هموطن (و در درجه ی اول، یک انسان) از اردبیل که کتاب من رو خونده بود، به من ایمیل زد و در اون از وضعیت بد جسمیش به خاطر بیماری دیستروفی ماهیچه و حال بد مادرش به خاطر بیماری قلبی برام نوشته بود و گفت که با خوندن کتاب من، میخواد خام گیاهخواری رو شروع کنه و ازم راهنمایی خواست که منم تا حد ممکن بهش پاسخ دادم. ایشون با انجمن خام گیاهخواری هم تماس گرفتن و هم چنین از دکتر زرین آذر هم در این موارد پرسیده بودن، و بعد با اطلاعات کافی و به طور آگاهانه، شروع کردن به خام گیاهخواری مطلق به طور خانوادگی و دست جمعی. در این مدت گهگاهی از بهبودی هاشون برام می نوشتن، تا اینکه امروز به من ایمیل زدن و گفتن که مادر ایشون که چند ماه پیش قرار بود جراحی بشه، بعد از سه ماه گیاهخواری به طور کامل درمان شده طوری که وقتی رفتن پیش دکتر، دکتر بهشون گفته معجزه شده چون تمام رگ های قلبی ایشون باز شده! و ما همچنان منتظر هستیم تا بیماری دیستروفی ماهیچه ی ایشون هم به طور کامل درمان شه. به امید اون روز...

من واقعاً خیلی خوشحال شدم به این خاطر که تونستم خیلی ها رو از این راه طبیعی و کارآمد برای حفظ سلامتی آگاه کنم. امیدوارم در این راه بتونم هر چه بیشتر به دیگران کمک کنم و همه با هم یک جامعه ی سالم و با نشاط بسازیم...

لینک مطلب و نظرات در اون یکی وبلاگم:
http://www.tarfandestan.com/forum/blogs/110705/blog12429.html

هیچ نظری موجود نیست: